måndag 1 februari 2010

kul album




Jag var och gratulerade min kompis till sin magisterexamen här om helgen. Då hon är lika pysseltokig som jag var jag ju tvungen att göra något speciellt åt henne. Så jag "snodde" den här albumiden från boken "Nya scrapideer" från ICA förlaget.
Faktiskt inte alls så svårt att göra, men ett tips är att mäta och vika ordentligt. Tyvärr slarvade jag nog lite där, för när jag vecklade ihop det blev det inte riktigt rakt. Men med lite dekorationer var det ingen som tänkte på det :)


2 kommentarer:

  1. Va kul - å det blev ju jättefint!!

    SvaraRadera
  2. Du har fått en award!!!!! Kolla min blogg
    Kopiera awarden på din blogg
    Länka till personen som tilldelat dig awarden
    Berätta sju intressanta fakta om dig själv
    Välj några bloggare du vill tilldela denna awarden
    Länka till deras bloggar.
    Lämna en kommentar i deras blogg
    som talar om att de blivit tilldelade awarden

    SvaraRadera