tisdag 15 december 2009

Julhysteri

Jag har så mycket jag skulle vilja göra nu före jul, pysselgrejer och dekorationer och sånt kul :) Nu har jag varit hemma två dagar med lilltjejen som har fått vattkoppor, men det har inte blivit så mycket pyssel som jag hoppats. Visst, hon har gjort jättefina adresslappar till paket till mormor, morfar, farmor & farfaroch mormorsbror. Vi har fixat alla julkort. Gjort lite ljusdekorationer med mossa och rönnbär (som kommer vissna före jul...). Sen har jag gjort julfint åt fiskarna också. Men jag vill sy!!! Och vet ni vad... det ska jag göra NU och hela kvällen :) :) :). För gubben är på julfest ikväll, så när väl barnen har somnat så kan jag köra på för fullt, förhoppningsvis hinner jag lite nu innan vi ska hämta lillebror från dagis också.
Tamdidamdidaaaaaa!!!!

Och vet ni vad... alla julklappar är inhandlade!!! Nu ska de bara slås in också, men det är bara roligt!!! Tamdidamdidaaaa!!!

Och vet ni vad... mormor ska ha båda barnen lördag till söndag!!! Tamdidamdidaaaa!!!

1 kommentar: