söndag 15 januari 2012

Malin dagen!

Det blev ett par strumpor till Lillan!!

Gubben tog med sig barnen ut på en skogspromenad, så jag hann städa undan i pysselrummet och sy ett par strumpor, i fleece, så nu ska hon väl inte frysa mer :).

Sen satt storasyster och jag och gjorde ett grattis kort till kalaset hon skulle på ikväll!

Dessutom hade jag en liten stund "Malin tid" till på eftermiddagen. Jag låste in mig i badrummet, tände lite lyxigt champagnedoftande ljus och tonade håret, inte så mycket för en ny färgs skull, det syns knappt, mer för känslan! Sen plockade, rakade, fixade jag naglarna, scrubbade och pysslade jag om mig själv för en stund. Som pricken över i gick jag sedan ner till färdig dukat bord och färdig lagad två rätters.

Nu mys med gubben och lillebror framför Bolibompa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar