onsdag 9 maj 2012

Minialbum

Min bästis Gerda har fyllt 40! Hon ville inte ha några presenter utan vi var ett gäng som var ut på Golden hits och åt, tittade på show och dansade istället - mycket trevlig födelsedagspresent!!
Men jag ville ju ändå inte komma tomhänt, dessutom är Gerda lika pysseltokig (nästan värre) än vad jag är. Så vad passade inte bättre än mitt beprövade minialbums ABC. Här kan ni se tidigare album
Det ser mer komplicerat ut än vad det är. Det svåraste är faktiskt förarbetet, att hitta foton och komma på passande ord. Jag tog hjälp av Gerdas föräldrar och några kompisar för att få inspiration och foton.
Tack för hjälpen!!!

Eftersom Gerda både är utbildad lärare och ogift, tyckte jag att "Fröken Gerdas ABC" passade som titel :)
 Så här såg ett av uppslagen ut, det slumpade sig så att jag själv dök upp på båda sidorna av detta uppslag. Både "Luciakonkurent" och "Malins kompis".
 Så här blev baksidan...
 Jag hittade en kartong som jag fick justera något i höjd för att den skulle bli optimal och knöt en trippelrosett för att hålla ihop den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar