onsdag 9 maj 2012

Påsken som var

Jag tänkte jag skulle skicka ett påskkort till min dagmamma... alltså som jag hade när jag var liten... hon är själv väldigt pysslig och konstnärlig, så jag ville göra något extra. Men tyvärr blev jag inte så nöjd med resultatet, det kändes så barnsligt... Men ja ja, det får väl bli ett till kort någon annan gång...

 Sen var det ju de där gipspåskäggen som vi göt och jag lovade att återkomma med. Det är de som ligger i papperskalen. Som ni kanske ser blev de lite kantiga, och för att kunna hänga upp dem (skulle ju ha gjutit i någon hänganordning...) så band jag gula band runt dem. Ytterksalen blev i alla fall väldigt fina tycker jag, barnen kämpade mycket med dem. Så mormor och farmor och farfar fick dessa fina överraskningar i påskpresent!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar