söndag 2 december 2012

Grattis tvillingarna!!!

Idag fyller min mamma och hennes tvillingbror år, Hurra hurra hurra hurra för er!!!
Igår var vi och firade mamma, hon fick två signerade böcker (ren lyckträff :)), OD:s jubileums utgåva och Per Morbergs nya kokbok. Sen skänkte vi en slant till Childhood genom att köpa Martin Stenmarks julskiva till henne istället för en blomma.
Självklart gjorde jag ett kort till henne också :)

Då hennes bror bor så långt borta skickade jag bara ett kort till honom, han kommer upp till jul och då får han sin grattiskram :). Utsidan blev väldigt stilren och enkel.
 Och insidan blev lite strikta vimplar. Tyvärr blir det lite tungt med vimplar, de vill gärna dra ihop kortet och hänga ner, men effekten är rätt häftig

Nu får vi se vad dagens pyssel kommer att bli... rätt lungt pyssel är jag rädd. Har lite träningsvärk i magen idag, efter att ha varit på OD:s jubileums caprice igår. Men det var värt varenda muskelfiber!
De hemlige gästerna var Henrik Dorsin - alltså, han är ju helt suverän!!! Han kan både vara rolig OCH sjunga riktigt bra!!! Hans version av Cornelis är underbar! Det kändes inte som om OD var riktigt med på alla fyndigheter och ordsvängningar.
Den andra gästen var Elin... nej, jag tappade hennes efternamn... men vilken pipa hon har! Opera är inte riktigt min kopp te, men hon kan ju sjunga annat också, otroligt duktig.
Och sist, men inte minst, Ola Salo... Hans kraftfulla röst med hela OD i ryggen - kanon bra!
Tack för julklappen mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar