måndag 30 september 2013

Skalleormar

Jag köpte ju en säck med vetekorn på Lantmännens för att sy vetekuddar. Och här är ett exempel på min egen idé - Skalleormen.
 
 
Observera att det inte är något 'r' med, för det är alltså en orm man ska ha på skallen, så här:
 
Jag har även haft i lite lavendel i dessa för att de ska ge en avslappnande doft. Förvaras i kylen och kyler ner pannan när man behöver.
Idag passar den utmärkt på mig, har feber som inte vill gå ner under 37,4 med Alvedon och Ipren. Men jag önskar att jag hade någon liknande idé för halsont också...
 
Och det där med Pelargonprojektet jag skulle göra i helgen... det sket sig, men de står bra i garaget...
 
 


1 kommentar:

  1. De är ju hur snygga som helst!! Och hur smarta som helst också för den delen! För att inte tala om det klurigt underbara namnet på dem :)

    SvaraRadera