tisdag 1 oktober 2013

Höstkort

Nu äntligen har jag fått ihop ett höst-/tack-kort till en mycket speciell person som har gett mig en mycket speciell present. Dessvärre ligger jag hemma och är sjuk och mår skräp, så jag ville göra det lite enkelt. Men ibland är enkelt helt ok.

Jag ber om ursäkt för den dåliga bilden, min telefonkamera är inte bättre än så.. Men det är i alla fall ett väldigt sirligt tyg som man ser igenom i konturerna, mycket effektfullt. Detta sicksackade jag fast.
Och sen koncentrerade jag dekorationen bara i ena hörnet eftersom tyget var som en enda stor dekoration.

Dekorationen på insidan koncentrerade jag bara runt själva texten, som jag skrev dit senare ;) men ungefär som på framsidan är det redan mycket dekoration i pappret.
Likadana höstlöv som på framsidan, fick sällskap av en lite större färgrik blomma.

Och jag kan ju inte skicka ett hemmagjort kort i ett vanligt vitt tråkigt kuvert, så det fick bli ett hemmagjort :) På framsidan har jag även gjort en ram av samma washitape runt adressen. Och självklart tejpade jag ner spetsen när kortet låg i med samma tejp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar