onsdag 21 oktober 2009

Massa borde

Jag borde träna
Jag borde sluta äta godis och annat onyttigt (men ack så gott)
Jag borde klippa mig
Jag borde dammsuga och damma
Jag borde städa badrummet
Jag borde ta hand om tvätten
Jag borde rensa garderoben
Jag borde en himlars massa saker,
Men just nu vet jag inte vad jag egentligen vill göra, jag vet bara att det inte är något av de tråkiga måstena ovanför. Klippa mig och täna är det enda jag skulle kunna tänka mig att göra, men jag orkar inte ta mig iväg. Dessutom kan jag inte, lillkillen och jag är hemma själv. Gubben är nämligen och hämtar lilltjejen. Och han kan ju inte vara ensam hemma. Ju.
Nä, det blir nog soffan, ikväll igen, för att kunna gå till jobbet imorgon igen.

Jag vill dansa!!! Det var länge sedan. Men jag tror inte jag skulle orka så länge. Konditionen är i botten och jag kommer nog inte ihåg hur man gör längre.

Ni hör ju. PositivaLisa är i farten....

Nä nu vet jag!!! Det är säkert någon som fyller år eller så, jag måste nog göra ett kort!!!

Hörs sen!!

1 kommentar:

  1. Strunta i "borde"
    Kör på "vill" istället
    Du orkar säkert dansa en stund i alla fall :-)

    Fast göra kort är åxå skoj, hoppas du visar hur det blev. Å du, snart är det dags för julkort!

    SvaraRadera