fredag 16 oktober 2009

nätavbrott

Men alltså, hur typiskt är inte detta...
Tänkte att jag skulle skriva lite mer igår (nyhetens behag), men si det gick inte, det gick inte att ringa någonstans heller, nätet hade fått någon kortslutning.
Tur att det finns mobiltelefoner då tänker ni säkert, så man i alla fall kan ringa någon. Men när man har en kontantkortstelefon så är risken att pengarna är slut i sådana här lägen = självklart! Så igår eftermiddag och i förmiddags var jag helt utan möjlighet att kontakta omvärlden. Typ första gången sedan 80-talet, don't try this at home folks!!! Det är farligt för folkhälsan.

Nu sover i alla fall båda barnen och jag och gubben ska slappa i soffan tillsammans med någon godisskål och IDOL!! Jag tycker faktiskt det är kul, men jag orkar aldrig se utröstningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar